Szolgáltatásaink

 

·         Felhőszolgáltatás

·         Felhőre átállással kapcsolatos-tanácsadás

·         Üzleti Döntéstámogató és Elemzési rendszerek

·         Teljeskörű informatikai átvilágítás

·         IT fejlesztési stratégia kidolgozása

·         „Nagy iroda kicsiknek”

·         Rendszergazda szolgáltatás

·         Kamerarendszer telepítés, üzemeltetés

 

 

Felhőszolgáltatás

 

Hallott már róla, talán magánemberként használja is egy-két elemét, de nem biztos benne, hogy a cége is hasznosítani tudja a benne rejlő lehetőségeket?

Kétségei vannak a biztonságot illetően? Annyi mindent mondanak róla. Van aki ott érzi biztonságban az adatait, van aki fél tőle. Nehéz kiigazodnia az információáradatban?

Nagy gyakorlattal és tapasztalattal rendelkező munkatársaink egy ingyenes, kötelezettségmentes felmérést követően tájékoztatják Önt a lehetőségekről. Megkeresik a cége számára optimális kombinációkat. A részletes és érthető tájékoztatást követően Ön már minden információ birtokában tud dönteni.

 

 

Felhőre átállással kapcsolatos-tanácsadás

 

Lassan lecseng a „felhőre való átállás mindent megold” első lelkesedése.

A kezdeti fellángolást követően higgadtan, szakszerűen vizsgálható meg, hogy egy nagyobb vállalkozás esetében mely infrastruktúra elemek, rétegek, alkalmazások, adatok, helyezhetők át felhőbe. azon belül is publikus vagy esetleg privát-felhő környezetbe. Illetve mely elemeket célszerű vállalati telephelyi földi” környezetben tartani

 

Hogy mi miben tudunk segíteni?

 

Éppen ennek a fenti körnek a meghatárosában, a szétválogatásban.

Felmérjük a meglévő infrastruktúra elemek, rétegek, alkalmazások körét, a vállalati adatvagyont.

Elkülönítjük azon elemeket, melyeket célszerű „földi”, telephelyi környezetben tartani.

A felhőbe költöztethető elemek számára pedig megkeressük a legcélszerűbb, legbiztonságosabb felhős elhelyezési lehetőséget.

 

 

Segítséget nyújtunk a megfelelő szolgáltató kiválasztásában vagy privát felhő kiépítésében.

 

 

Üzleti Döntéstámogató és Elemzési rendszerek

 

Az Üzleti Döntéstámogató és Elemzési rendszer egy olyan eszköz, mely képes a különálló szakterületekről, önálló rendszerekből és adatforrásokból származó információkat begyűjteni, rendszerezni, a köztük lévő kapcsolatokat feltárni és elemezni.

Legfontosabb feladata, hogy segítse a felsővezetőket, számukra gyors kiindulópontot kínálva a napi tájékozódáshoz, az általuk irányított rendszerről egy áttekintést, pillanatképet nyújtva.

 

Fontos, hogy kellőképpen segítse az üzleti döntések meghozatalát, a döntéshozók munkáját, ellássa információkkal a vezetőséget és a munkatársak meghatározott körét.

Tulajdonképpen az információk hozzáférhetőségén, elérhetőségén kell javítani. Nem azért, mert nincs elegendő információ, hanem azért, mert épp a döntéshozók nem férnek hozzá. Nem áll rendelkezésre a kellő formában, minőségben, összesítettségben, számukra „fogyasztható” formában.

 

 

Üzleti Döntéstámogató és Elemzési rendszerre tehát azért van szükség, hogy az információkat elérhetővé tegyük a döntéshozók, a felső-vezetés számára. Akkor, és olyan formában, ahogy és amikor szükségük van rá, önállóan hozzáférhető módon.

 

 

Teljeskörű informatikai átvilágítás

 

Felmérjük meglévő informatikai eszközeit, szoftvereit.

Átfogó képet nyújtó helyzetjelentést készítünk a jelenlegi infrastruktúráról.

Felmérjük és közérthető nyelvezetben dokumentáljuk a vállalat/intézmény és a különböző funkcionális területek igényeit, esetleges jelenlegi problémáit.

Az igények alapján felvázoljuk az lehetőségeket, majd közösen kialakítjuk a társaság/intézmény informatikai jövőképét.

 

 

 

IT fejlesztési stratégia kidolgozása

 

Teljeskörű informatikai átvilágítást követően a felvázolt lehetőségek alapján Önnel ill. munkatársaival közösen alakítjuk ki azt a jövőképet, melyben az egységesség, integráltság, adatvédelem, adatbiztonság, az alkalmazott technológia korszerűsége, hatékonysága ill. gazdaságossági szempontok együttesen kerülnek figyelembevételre.

 

A felvázolt jövőképet egymásra épülő fejlesztési szakaszokra bontjuk.

Meghatározzuk az egyes fejlesztési szakaszok várható erőforrás- és költségigényét.

A szakmai szempontok és az üzletmenetbe történő beépülés időigényének figyelembevételével javaslatot teszünk a fejlesztés ütemezésére.

 

 

„Nagy iroda kicsiknek”

 

Office, webhely, levelezés és naptárak, csevegés, telefonálás, jelenlétfigyelés és online konferencia, videó-konferencia, fájlmegosztás és projektek a belső, céges portálon, office a weben, biztonság és megbízhatóság, dolgozhat bárhol, akár táblagépen vagy mobilon

 

Ma már elképzelhetetlen egy jól működő kisvállalkozás hatékony informatikai háttér nélkül.  Minden cégvezető és minden alkalmazott joggal várja el, hogy az informatikai eszközök nyújtsanak megfelelő támogatást, gyors szolgáltatásokat a munkájához.

A nagyvállalatok korszerű informatikai rendszerből fakadó technológiai fölényét azonban a kisvállalkozások csak hatalmas erőfeszítések árán képesek ellensúlyozni.  Szükségtelen többlet-energiákat kénytelenek áldozni arra, hogy technológiai hátrányuk ellenére talpon maradjanak.

A „Nagy iroda kicsiknek” szolgáltatásunk megoldást kínál a kisvállalkozások számára.

Lehetőséget teremt arra, hogy beruházás nélkül, néhány nap alatt áttérjenek egy hatékony, szervezett, biztonságos és a legkorszerűbb eszközöket alkalmazó technológiára, a legkisebbek számára is megfizethető költségek mellett.

Ráadásul ügyfeleinknek a saját telephelyükön nem kell szervereket üzemeltetni, szünetmentes tápegységeket, légkondicionáló és tűzoltó berendezéseket, melyek nem csak előállításukkal, hanem használatukkal és elhasználódásukkal is hozzájárulnak a környezetszennyezéshez.

Így a szolgáltatást használó vállalkozások nem csak óvják a környezetet, de megspórolják a későbbi üzemeltetési költségeket is, arról már nem is beszélve, hogy megszabadulnak attól, hogy kénytelenek legyenek alkalmazni informatikust az üzemeltetéshez, akinek képességeit a felvétel alkalmával lehetetlen felmérniük.

 

 

Rendszergazda szolgáltatás

 

Megoldhatatlannak tűnő informatikai probléma?

Nekünk kihívás, Önnek megoldás!

 

Nem ígérjük, hogy soha nem lesz probléma, meghibásodás, de még azt sem, hogy minden azonnal „megjavul”.

 

Azt viszont megígérjük, hogy segítőkész, hozzáértő személyes kapcsolattartóját bármikor elérheti telefonon vagy e-mailen. Rendszergazdája türelmesen és érthetően válaszol, ha lehetséges, távolról megoldja a problémát, ha nem, egyeztetett időpontban a helyszínen hárítja el a hibát.

 

Jól képzett, harcedzett szakembereinkkel akár tartalék / beugró rendszergazda szerepét is vállaljuk, ha az Öné megbetegszik, szabadságra megy, esetleg rendkívüli helyzet adódik.

 

Mellettünk nyugodtan alhat, biztonságban tudva adatait. Naponta készítünk mentést a kliens gépekről és a szerverekről a felhőbe. Ez azt jelenti, hogy bármilyen katasztrófa esetén sem kell adatvesztéstől tartania, hiszen az adatai az Ön számára hozzáférhetők egy távoli szerveren.

 

Megszűnik a kiszolgáltatottsága az informatikával szemben, energiáit a valódi, bevételtermelő munkára fordíthatja, hiszen amíg az informatikával bíbelődik, nem ér rá dolgozni.

 

Magasan képzett szakembereink akár heti 7 napon át, napi 24 órában állnak rendelkezésére.

Informatikai állapotfelmérését követően képet kap informatikai lehetőségeiről, így az információ birtokában dönthet, hogy melyik utat választja.

 

 

Minden esetben igyekszünk az Ön számára "testre szabni" a legoptimálisabb ár/érték arányú megoldást.

 

Nálunk biztos lehet benne, hogy értéket kap a pénzéért!

 

 

 

 

Kamerarendszer telepítés, üzemeltetés

 

Nem érzi biztonságban telephelyét?

Szeretné tudni, hogy távollétében mi történik a cége fontos területein?

 

Nem tudja, hogy analóg vagy digitális rendszer lenne az Ön számára a megfelelőbb?

A piacon számos rendszer elérhető, az egyszerűen, akár házilag beszerelhetőtől, a bonyolult technológiákat alkalmazó összetett rendszerekig.

 

Mi felmérjük, megtervezzük és Önnel egyeztetve megkeressük a cége számára leghatékonyabb, leggazdaságosabb megoldást.

 

Amennyiben igényli, a biztonságos üzemeltetéséről is gondoskodunk.

 

 

 

 

 

 

clip_image001

 

 

Ügyfél vélemények

"Nagyon tetszik a hozzáállásotok! Az, hogy magyarul beszéltek, értem, amit mondotok. Mióta veletek dolgozunk csak igényről, feladatról és megoldásról kell beszélnünk. El se hiszem, ha nem a saját bőrömön tapasztalom nap mint nap."

Kft. tulajdonos

 

"Végre nyugodtan alszom. Levettétek a gondot a vállamról.  Eddig minden apró problémával nekem kellett foglalkoznom. Most észre sem veszem, hogy akadnak gondok. A munkatársaim sem panaszkodnak, minden flottul megy."

cégvezető

 

"Őszinte leszek. Utálom az informatikusokat!

Azt éreztetik, hogy valami olyan csoda birtokában vannak, amihez egyszerű halandó hozzá nem férhet.

Mióta viszont veletek dolgozunk, nem az informatika áll a középpontban, hanem a feladatok és a megoldások. Semmi misztikum! Örülök, hogy tőletek kértünk segítséget, mert itt mindig minden rólunk szól!"

ügyvezető

 

 

 

 

xDataSafe Kft.

+36 36 780-842

+36 20 46-46-866

Eger, Nagy-Eged u. 35.

3300

info@xdatasafe.hu

 

xDataSafe Kft.

3300 Eger, Nagy-Eged u. 35.

+36  36 780-842               +36 20 46-46-866

info@xdatasafe.hu